misssunshine Merhaba, çoklu almayı düşünüyorum da. Günlük 1 puff muş kullanım. 20 ml olan şişe ne kadar süre gidiyor acaba?
findikimfistikim misssunshine biz 2 aydır aynı şişeyi kullanıyoruz her gün 1 puf ve bitmedi. 1 ay daha gider bence😂 çok uzun sürdü
Deletedmom_89 misssunshine ay çok uzun gidiyor ya ben de stoklu aldım daha açılmamış var inşallah doktor 600lüğe geçirmez diyorum dhjdndm
bakkalemzigi anniiiii hayır siz yanlış biliyorsunuz o demir damlası için aldığınız damlaya bağlı ya bir ya iki puf tek damlatılıyor d vitamini o yüzden uzun gidiyor bir tanesi 3 aya yakın nerdeyse
anniiiii bakkalemzigi orzax d 3 400 IU kullanıyorum 6,5aylık oğlum var gerek kendi doktorumuz ve Sağlık ocağındaki hemşireler kg kadar damla denildi belki başka birseyden bahsediliyor ben bu damla sandım
bakkalemzigi anniiiii tamam bende ondan kullanıyorum bir puf araştırın dediğimin doğru olduğunu anlarsınız o kadar vermeyin
anniiiii bakkalemzigi hayır zaten damla damla çektiğiniz de hemen hemen bir puf oluyor aslında aynı şeylerden bahsediyoruz yinede teşekkür ederim
alparslan1_ esraperaonur eczaneden aldım eczacı dedi ağır gelir diye. 8 aylık oldu yeni de sizinki ne kadarlık
esraperaonur alparslan1_ eczacılara hiç güvenmiyorum bi doktora sorun normalde kiloya göre ayarlanıyormuş galiba bende onu sorucam bi kızım 6 buçuk Aylık 3 damla veriyorum
alparslan1_ esraperaonur doktora sormak isterdim ama hastanelere götürmüyorum elimden geldiğince çok hastalık var diye. Sağlık ocağına sorayım