AskBebek
Sabah güzel bir kahvaltı
Ardindan hemen kızımı aşıya götürecegim birde muayene ettirecegim bugün sık sık ateşlendi ishali de var evde ilaci var ama bir göstereyim diyorum bu gece inşallah güzel uyur dün gece 5 saat uyumadi oturduk öylece 🥺
Ardindan katlayip yerleşmeyi bekleyen çamaşırlarimi halledecegim
Yemek yapacağım başka isim yok çünkü az önce kızımı uyutunca evin dağınıklığıni toparladim mutfagi temizledim şimdi çay içiyorum içim rahat evim temiz ama bir yandan aklim kızımda yarin onunle ilgilenirim ev işi dursun bir süre onlar iyi olsun da 😏