Merhaba anneler, 6,5 aylık oğlum hasta oldu . Öksürük, hapşırma,burun akıntısı, cigerlerde bişey çıkmadı kan veremedik maalesef doktor bı ilaç verdi bugün başladık. Fakat ek gidaya yeni yeni alismisti güzel yiyodunsuan hiç bişey yemek istemiyor bır iki kaşık yerse de kusuyor balgamlı bı şekilde böyle mi oluyor bu süreç geçer mi? İlk defa hasta oluyor ilk çocuğum olduğu için de bilgim yok