askm Ya benimki mi böyle sadece. 3 yaşında asla durmuyor ,sinirli,öfkeli,vurma hepsi var oyun oynaması bile çok sert kaba .
Bett1 askm 5 buçuk yaş ve 7 buçuk aylık iki oğlum var her çocuk kendine özel oluyor. Çok çok çok hareketli 5 buçuk yaşındaki oğlum okula gidiyor ve ordaki herkes de söylüyor bu kadar hareketli çocuk hiç gormemistik diye düşünün. Ama sinir hâli öfke vurma bu tarz davranışları yok. Bizimki sadece hoplar zıplar yerinde duramaz asla oturmaz uyumadan uyumaya
tatlibiranneo askm 3 yaşına girecek oğlum normalde çok kibar narin herseye teşekkür eden rica ederek isteyen verir misin alır mısın der sürekli sevdiğini söyler herseyi böyle ama bazende o gidip yerine başka biri geliyor sanki kırıp döker hırçınlaşır herseyi fırlatır duygu değişimi çok fazla yaşıyorlar bence
askm Maka_Paka tam anlamıyla ne zaman geçer bu durum 🤣 özellikle başkasına vurma huyu beni çok yipratiyor . Konuşuyorum vurursan arkadaşın olmaz can acıtmak yok birdaha seni parka getirmem falan diye ama diyelim ki arkadasj onun biseyini alıp Kaçtı bunu vurarak almayı tercih ediyor. Sinirleniyor vs
Deletedmom_98 askm 28 aylık aşırı hareketli -ki bence normal Bu ara sık sık hayır diyor ama genel bir hırçınlık yok Vurma filan yok Ama hassas Hemen üzüldüm ben diyip kırılıyor