sweet__mom Kızlar ateşi 1 saat arayla veya 1 saat içinde 2 kere 38 oldu şuan esimi bekliyorum hastaneye götüreceğim normal değil dimi saat arayla 38 olması düşmesi için herşeyi yaptm ve daha 2 aylık çok küçük eşim gelsin hemen götüreceğim
sevsems sweet__mom fitil koy canm ben ikizlerimde aşıları olduğu vakit fitil koyup alıyorum 5 kez aşı vurdum şükür çıkmadı ateşlerin
sweet__mom sevsems paranox s fitil var onu nasil kullanayim canım bide 2 saat önce calpol verdim bizimde aşı vurulduktan sonra cıktı çıkmadan önce bir çay kaşığı calpol vermiştim galiba ise yaramadı anlamadim
sevsems sweet__mom ikiye bol fitili koy bişey olmaz fitil zarar vermez bir dahakine giderken yarım fitil koyup al canım