Fasulye12 dolcegurbanne offf , çocukların kavgası gibi bir şey sandım da okudum . Okumaz olaydım . Allah belasını versin böylesinin, inşallah onun da ağzını burnunu kırarlar. Hassas içerik başlığı da ekleyin yine de , 3 yaşında kızım var elim ayağım titredi
dolcegurbanne Fasulye12 sonradan eklemeyi denedim ekleyemedim kusura bakma. Amin insallah belasını bulur
B1elf dolcegurbanne her saniye elimizde cebimizde telefon var izlemek yerine video çekip sessizce sosyal hizmetlerle görüşebilirdin şimdi bide markette olanlar için evde dayak yediler yavrularim.
Elmsnghn cefakarana bu konuda haklısınız ama insan bana nasıl dik dik baktin diye canindan oluyor öyle bir ülkede yasiyoruz onunda bebegi var nasil kendisiyle bebeğini tehlikeye atabilirdi. Herkes her an bir çocuk dayagina şahit olmuyor. Kendi yanında bebeği varken eminim şok olmuştur. Ben okuyunca elim ayağım kesildi.
dolcegurbanne cefakarana ne biçim konuşuyosunuz şeytan falan? Belki orda bi şey olacak benim çocugum babasız büyüyecek eşimin nasıl bi insan olduğunu biliyo musunuz da siz? Belki o adamın cebinde bıçak var insanlar sakız çiğner gibi cinayet işliyor. Siz ailenizi riske atın o zaman ben atamıyorum bu devirde. Haddinizi bilerek yorum yapın
PamukPrensesannesii cefakarana Ne diyorsunuz siz ? Adam gidip, kucağında çocukla kadına saldırsa ne olacak ? Önce can ,sonra canan kusura bakmayın yani.
dolcegurbanne Elmsnghn işte bunu anlamak çok zor heralde eşim zaten bu tür şeylerde gözü dönüyor kavga edeceklerine eminim o an kucağımda 6 aylık bebekle eşimi kavgaya mı sürükleseydim. 3 yaşında kendi çocuguna vuran benim çocuguma da saldırmaz mı
durununannitoskosu dolcegurbanne Ama belirtin de kimliğiniz aciklanmasin yazık çocuklara ya çok üzüldüm
Berilsmom13 dolcegurbanne sadece şeyi düşündüm markette onu yapan evde neler yapıyordur ya Allah’ın cezası
Elmsnghn dolcegurbanne Allah o anneninde belasını versin. Nasil igrenc bı aile. Ben de bi kere mağazada sözlü bi sekilde 7 yaşındaki çocuğuna düşmanına edilmeyecek küfürleri ettiğini duydum adamın hayatimda o kufurleri duymadim desem yeridir. Küfürden bıle kac gun kendime gelememistim.
Mervetnl dolcegurbanne ay nolur ciddiye almayın burda klavye delikanlılığı yapmak kolay kendi başlarına gelse onlarda sessiz kalırdı. Çok üzücü ama anne olarak kendi evladınızı düşünmek zorundasınız. Allah o yavrucakların yardımcısı olsun. Annelerne de bişi diyemiyorum…
Eloysa dolcegurbanne hanımefendi bu bir hadistir. İnancınızı bilemem, evladınızı ailenizi koruma isteğinizi de anlıyorum ama mesela gözünüzün önünde bebeleri öldüresiye dövse de sessiz mi kalacaktınız bebeğinizle uzaklaşıp bir yetkiliden yardım isteyin böyle durumlarda eşinizi karıştırmanıza gerek yok zaten
dolcegurbanne Pastaneusuluislakkek üstte de yazdım o an şoka girdim kendim de kavgadan şiddetten travmalı bi insanım ellerim titriyor o an. yarın gidip şikayet edicem zaten
_-Mavii-_ dolcegurbanne Yani üzgünüm ama anne diyemeyiz bu tarz kadınlara susan anne mi olur tabiki olmaz . Türkiye gittikçe burjuvalaşıyor sanırım.
ikiprensannesi53_ dolcegurbanne kocan sinirli de Bi köşeye geçip arayabilirdin ben bisey unuttum alıp geleyim diyip