MSOK Kizlar oglum 3 ay 10 gunluk birkac zamandir donuyor. Sirtustu yatarken yuz ustune donebiliyor. Erken gibi geldi cok mutlu oldum. Normal mi acaba yoksa erken mi bi tık?
maygirl MSOK cok normal canm kilolu bi bebek degilse tumy time yaptryosaniz döner bizmki 3 aylik olmadan donmeye baslamisti..zamanlamasi guzel bebisinjzin
zeyneperll MSOK evet bı kaç gün önce bu uygulamada yazıyor du ana sayfada artık dönebilirler kafasını kaldirabilirler falan
Onemother1 MSOK ama genelde 4. Aydan sonra dönmeye başlıyolar.bizimki biraz geç döndü sizinki de erken bence
MSOK Onemother1 yaa sikinti olmasinda erken gec hic onemli degil. Benim ilk oglumda herseyi gec yapmisti🙂 bu biraz erken yapinca sevindim😀
MSOK maygirl tontik bir bebek aslinda 7 bucuk 8 kilo civari ama yapisi demek ki. Sizin bebisede massallah🥰