Anneler bende geçtim o günlerden ve o kadar pişmanım ki gaz damlası kullandığım için ilk başlarda hiç şikayeti yokken sonradan gaz ile derdimiz başladı her türlü ilacı denedim önerilen aptal kafam o zamanlar çok zor günlerdi rahatlasın diye yaptım bitkisel olanları hep aldım ama boşuna rahatlattığı falan yok kendimizi kandırıyoruz ve küçücük çocuğa bitkisel de olsa lab ortamında oluşturulmuş şeyler veriyoruz … lütfen sabır edin ve daha doğal yöntemlere başvurum . İleride kanser vb hastalıklara neden olabilecek davranışlar sergiliyoruz bu konuda ülkecegenel olarak çok dikkatsiz olduğumuzu düşünüyorum burada da gördüğüm kadarıyla . Lütfen beni anlayın