Usnac1995 😂😂 ya benim parkta karşılaştığım konuştuğum bakıcılar böyle alıyor yılbaşından önce sigortasız çalışan bir bakıcı 25 alıyordu sigortalılar 20 alıyordu şimdi kesin zam gelmiştir. Ama her semt aynı mıdır bilmiyorum o oarayı kreşe vermek daha mantıklı biraz daha sabredebiiliyorsanız sabredin.