kbr94233_ 65 gün önce doğum yaptim. Hâlâ leke geliyor. Doktorum bi kısmını bi aletle çekti. Ama hala var diyor. Bekleyelim geçmezse vakumla cekicem dedi. haftaya gidicem tkrar. Bunun bi ilaci yokmu. Kolay yoldan hemen kanamayı kesen.
cataasya kbr94233_ bende de benzer sürelerde sürdü. Ben hemen ilk reglimi de olmuştum sonra kesilmeyince ilaç başları bana 7 günde toparladı. Ne çekmesi ne vakumu yani. Sezeryandi benim