Mikisss Bebeyim 1yasinda gece 3 4 defa mama için kalkiyor.doktor gece yemeyini kesmek lazım olduğunu o aclıqdan diyilde alişkanlik yapdığı için kalkdigini dedi.nasil kese bilirim?bana fikir bildirin lütfen.vermeyince çığlık atıyor.yardim etseniz sevinirim.