Kızım 4,5 aylık dün annem ve babam geldi hem biraz kalacaklar ordan da beraber onlara geçeceğiz çünkü bilen bilir ve im kıızm gerçekten zor bi bebek ve bende kafayı yemeye yakınım. Neyse bizim kkz sadece kucakta uyuyor gece gündüz şimdi bide şu dert cıktı kesinlikle en ufak sese uyanıyor veya emmiyor biraz ses olsa bunlar normal sesler zaten iki yaşlı insan ne kadar ses yapcak. Bu sefer uykusuzluktan huysuzlanıyor. Napacamı şaşırdım ya. Kucakta yatma huyu yüzünden azıcık annemlere gidersem banada ii gelir diyd düşünüyordum ama bebe iice azıttı anneler bana bi akıl ya. Anakıcağı puset hamak beşik felan hepsini denedim