senosss1 merhaba biraz konuşabilir miyiz çok ihtiyacım var ben de de aynı durum sizdeki gibi bebeğim şuan iki ay 25 günlük ikinci ay aşısını vrldgndan beri emmiyor biranda oldu akşamı
O zamandan beri çok zorlanyoruz ikimizde benmkide geceleri uykuda emiyor ama gündüzleri emmiyor nadiren silikon uçla emiuor ben de mama baslcaktm aç kaliyordur diye aglyor diye ama doktor kilo almi iyi mama vrrsen ona alsr tamamen memeni brakr dedi ben de korkup mama vermyorum ama sizce versem mi acaba ben de mama