yavrupotuncek gamze035 benimde bebeğinin hertarafi salya bide elini ağzına götürüp sürekli emiyo bende düşünmüyo değilim her tarafımız tükürük oldu😂
Onemother1 gamze035 sanmıyorum o ayda tükürük salgılanmaya başlıyor ağızda bebeklerde ne olduklarını bilmedikleri için dışarı atıyorlar yutmuyorlarbir süre sonra düzeliyor.sonra diş sancılarıyla beraber tekrar başlıyorşar salya akıtmaya
gamze035 Hilal9 duymuştum birisinden çıktı diye ama ne bileyim bide buraya sorayım başına gelen var mı dedim