Benim de hamilelik belirtilerim olmadı.
İlkinde Adetim gecikti ama hamile değilimdir ya diyordum, çok sonradan test yaptım Hatta.
İkincisi de sanırım İçime doğdu. Oğlum için eczaneye gitmiştik beraber. Bir anda aklıma geldi ve aldım adetim falan gecikmemişti sidik çizgi çıktı