Canım 2 aylık olunca sabahları 1 buçuk saat arayla emziriyorum gece ne zaman uyanırsa emzırıyorum kilosu gayet ıyı ilerliyor zaten kusuyor da benimde dinlenmem gerekiyor malum süt için zaten çok zor uyuyan bir bebek sık bogaz etmiyorum paşa keyfine bağlı oğlumun ahahaha