Minik23 Su içerken alıştırma bardağı mi biberon mu kullanmaya devam etmeliyim mamasını biberonla iciyor
Ecem__ Minik23 biberonla veriyorum bardakla ne zaman versem bogazina kaciyor hüp diye cekiyor suyu yada bardaga pipet koydum onla cektirip veriyorum..20 aylik arada biboran veriyorum yavas yavas birakcaz
Ecem__ Minik23 olabilir hic bir fikrim yok biberonla az geliyor bardakla cok gelince bogazina kaciriyor..meyve suyu sut vs bardakla vermeye basladim..dun pipetli cam suluk aldim