sahrabalam2 bizde önce göz ölçümü yapıldı, sonra göz muayenesi uzaktaki büyükten küçüğe nesneleri sordu, sonra damla damlatıp tekrar bakıldı. Biz her sene rutin yaptırıyoruz, küvezde kaldığı için biraz detaylı bakılıyor. Dünya göz hastanesi nde çocuk göz doktoruna gidiyoruz