sevim1 ben pratiklik açısından düşündüm ve değerlendirdim almaktan vazgeçtim. 2 ayrı arkadaşımda 2 ayrı modeli denedim. Annemde var dyson ben kendi evime almadım. Birincisi ben pratiklik istiyorum parke ayrı halı ayrı başlık bence sürekli değiştirmek çok uğraştırıcı ve bence hafif cihazda değil. Özellikle v 15 çok ağır benim boynumda düzleşme var bir odayı süpürünce boynum çok ağrıdı. Tamamen şişirilmiş balon bence. Robotum var mesela ondan gerçekten memnunum evlenirken almıştım. Günlük sil süpürümü o yapıyor diyebilirim. Ama dyson mu robot mu kıyaslamasıda yanlış çünkü ikisinin işlevleri çok ayrı