Burcx Görsele ağırlıklı olan ,lüx görünümlü bir spa merkezi açmak istiyorum yaşadığım şehirde var ama çok yetersiz sadece jakuzi iki balon o kadar. sizce mantıklı mı değil mi günümüzde
merkursavascisi_06 Burcx işletmeci kabiliyetiniz ve sermayeniz varsa bence çok mantıklı. Çok çok bi masrafı yok gibi gözüküyo ve aynı ürünlerle kaç kişiye hizmet ediliyo sonuçta. Hangi şehirdesiniz bilmiyorum da ankarada bu konuda baya aşmışlar mesela bi tanesinde fotoğraf çekinme alanları çok fazla. Birine de maket pasta koymuşlar fake doğum günü çekimi bile yapılabiliyo. Ben kızımı götürecektim yaşından önce ama hasta olunca kaldı. Artık da büyüdü sanırım spa için
[silindi] Burcx bi ara asiri modaydi tipki lokmaci gibi her kose basinda vardi ama bence modasi gecti
bal012 Burcx bence mantıklı karlı iş incik boncuk süs püs bir de tatlı dil oldu mu bu işin getirisi çok 👍
Burcx merkursavascisi_06 yani biraz böyle hijyene de önem veren örneğin tek kullanımlık havlular olur doğal içerikli masaj yağları olur bide mekanın dekorasyonu elit olursa ilgi toplar diye düşünüyıeum maliyeti dekorasyona filan detaya girersek 250 bini buluyor ama günde 2 kişi gelse zaten 700 liradan baya kurtarıyor çünkü elektrik ve su dışında bi maliyet yol aylık hesapta dükkan da kendimizin zaten
Burcx [silindi] işte acaba modasi geçen spa mı yoksa kendilerini yenilemesinler için mi kapattı açanlar o düşündürüyor beni de
merkursavascisi_06 bal012 aa 3 yaşsa iyiymiş de benim kızı süre dolunca o sudan çıkaramayız ortalığı yıkabilir😅😅 ama bu yılki doğumgününde gideyim ı zaman ya içimde kaldı
Burcx bal012 evet yani örneğin 1 yaş çekimine gidiyor çoğu aile çekimler 2 3 binden başlıyor burda çekimler 15 20 poz veriyor ben merkeze fotoğraf içinde köşeler yapsam diyorum hem bebek jakuziye girer hem fotoğrafları çekilir 2 bin verip ona gideceğinize 700 verip buna gelinmez mi
bal012 merkursavascisi_06 ayy benim kızımı 3 yaşta götürmüştüm anaaam bir inat etti çıkmamsk içim bir de her yana suları döktü 😁😁 üstüne masaj ohh çok güzel olmuştu tavsiye ederim 🥸
Mervetnl Burcx günde 2 kişi gelse zaten 700 liradan Bu hesap yanlış bir hesap böyle işler genelde yürümez 🤷🏻♀️ Ticari kafa burda giriyor devreye yani 🥰 Hayırlısı olsun hakkınızda
B1elf Burcx uzun soluklu bir sektör olmadığı kanaatindeyim. Geçen yıl bende düşünmüştüm sonra vazgeçtik şey gibi 3 5 yıl öncesinde de çiğköfteci kaynamisti her sokak cadde 😂 geçen yıl güzellik salonu oldu adım başı. Son 2 yıldır da ünlü ünsüz herkes baby spa merkezi açıyor o yüzden vazgeçtik.
LaraCroft Burcx bence modası geçti. Böyle şeyleri ilk yapanlardan olunca çok kazançlı olunuyor bence… sonra o furya geçmiş oluyor
bakkalemzigi Burcx tek baby spa ile kalmasa iyi ekstra kostüm ile kıyafet , oyun alanı vs gibi olursa daha kazançlı olur
Ozra Burcx bence çok mantıklı. Hatta tuğba caner var youtubeda onlar isim hakkı veriyor bir bakın onların merkezi de çok güzel