Benimde kızımın bıngıldağı küçüktün kapandı kapanacak diyolarda kimi doktor d vitaminini kes diyodu kimisi kesme onla alakası yok diyodu sonra doktorumuz kontrol amaçlı çocuk nörolojisine yönlendirdi gittik muayene olduk doktor çocuğun hareketleri normalse hiç bişey olmaz dedi 2 ay daha kontrole gittik sonra bıraktık şuan kızım 1 yaşında bi sıkıntısı yok çok şükür