irem066 Kızlar dün 12 de olduk aşımızı biraz huzursuzuz ya atak yada aşıdan aşırı gazı var ıkınması ağlıyor devamlı banyo yaptıralım diyoruz bırsey olurmu acaba
beybiliko irem066 verem aşısı hariç diğer aşılarda aşı günü de banyo yaptırabilirsiniz diyor hemşiremiz
irem066 Deletedmom104 24 saat geçti gercı uzerındende yine teretyt ettım vocık az rahatlar diye yaptıralım akşam dıyoruz
irem066 Deletedmom104 aynen kuzum bende öyle düşündüm gece çok ağladı gazı çok ıgnedenmı bulmuyorum aşırı huzursuzluk var belkı ıyı gelir bebişe
gulcankrty Ben sağlık ocağına sorduğumda aşıdan sonraki gün yapabilirsiniz herhangi bir sıkıntı olmaz demişti