AdaBebekAnnesi Yatak odamızın yan tarafı diğer dairenin mutfağı bebeğimi uyutmak işkence uyuduğunda başında nöbet tutup sürekli pişleyip sallıyorum zaten uykusu az ve hafif cidden bu durum beni çok zorluyor anneler🙄
Deletedmom104 AdaBebekAnnesi Projeyi hangi köroğlu çizmiş öyle. Çok sinir bozucu, Allah sabır versin. Başka oda yok mu orada uyutun bebeği 🥲
AdaBebekAnnesi limonkolonyasi malesef ebeveyn banyosu bu odada o yüzden buradayız o kadar sinir bozucu ki ve özellikle bebek uyurken denk geliyor hep mutfak su sesi tencere sesi takırtı tukurtu odada üstten sürekli eşya çekiliyor çok sinir bozucu
limonkolonyasi AdaBebekAnnesi yaa kötüymüş o zaman haklısın canım o zaman bebis derin uykuya gecene kadar salonda veya odasında mi uyutsan başka bir çözüm yok gibi
toffeenut Deletedmom104 bizim yatak odamızın bitişiği karşı dairenin mutfağı, salonun bitişiği yan dairenin mutfağı😊 Bonus vereyim mutfakların yanında, banyo var😅 evde nereye kaçsam ya şangur şungur tabak, çatal sesi ya da … neyse 😂😂
AdaBebekAnnesi Deletedmom104 duvarları kağıttan yapmışlar sanki mütahite küfür ediyorum hergün gerçekten yoldan geçen arabanın motorun sesi AP açık evde banyoların sifon sesi aynı şekilde oturma odasının yanı bizim mutfak üstteki sirkeli sandalye çekiyor küçük çocuğu var oyuncakları tak tuk yere vuruyor karşı dairede küçük çocuk sürekli asansörun orda koşup bağırıyor yani film gibi hayatım hangi yandan sesi bastırıcağımı şaşıyorum
toffeenut AdaBebekAnnesi bizim de öyle. Ama bebeğinizin alışması gerekiyor bu duruma, ki alışıyor zamanla😊
Deletedmom104 toffeenut Ay benzin döküp yakmalık resmen akxmaks Hangi akılla çiziyorlar şu projeleri. Herkezzz aoutocad kullanımı sınırlandırılsın
Nurxxx mutfak en sesli alan ona hic bi sekilde engel olunmaz yapanda sıkıntı var saçma olmuş tek yapacağınız ninni açık uyutmak
AdaBebekAnnesi Nurxxx Evet benimde sitemim yapana ama insanlarda anlayışsız üst katımda ki sürekli gacır gucur sandalye çekiyor akşamın 10 unda tak tuk bişey çakıyor süpürge açıyor 2 kere çıkıp uyardım daha fazla uyarmaya ben utanıyorum
AdaBebekAnnesi littleflower Kendi odası da var ama binanın her yeri problem zaten sokağın sesi bile içerde öyle saçma yapmışlar herşeyi dandik
Meri-Mel AdaBebekAnnesi Arkadaşın da salonunun yanı mutfak ne zaman bir araya gelsek yan dairenin konuşmasına şahit oluyoruz gerçekten zor bir durum 😥
AdaBebekAnnesi Meri-Mel Evet yanda tek emekli öğretmen yaşıyor sürekli mutfakta telefonla konuşuyor sesi bayağı gür maşallah bide torunu akşama kadar orda onunla konuşmaları ap açık odada
havvamtli AdaBebekAnnesi benim bebeğim de 6 aylık sese çok uyanıyor 5 yaş kızım var durdan anlamıyor bende kolik müziği beyaz gürültü o tarz şeyler açıp uyutuyorum o tarz birsey deneseniz
AdaBebekAnnesi GezginPaNDa Gözünü açınca dikkati dağılıyor hemen konuşmaya başlıyor bende uykusu açılmasın diye kıpırdanmaya başlayınca sallıyorum ama işte her şekilde sürekli destekli uyumaya alışıyorlar o kötü gece çok sık uyanıyor