Merhaba kızlar genelde adetim 1 hafta ve 3 gün öncesi olurum ama bu ay 1 hafta geçti ve hala olmadım test yaptım negatif kan tahlili verdim ordada gebelik yok zaten korunuyorduk sadece adetten 4 gün önce 1 defa kaçırma oldu başına gelen var mı kızlar neden olur