Nesrin_kumral Merhaba kızlar 20 günlük bebeğim az önce sarı renk kustu baya. Normal mi hastaneye götürmelimiyim
Musmutlumu Nesrin_kumral benim ki de başlarda sarı kusuyordu , ateş yoksa izleye bence biraz, yeşilimsi kusarsa besin alerjisi doktorum öyle demişti
araspoyraz Nesrin_kumral şimdi gogleden baktım enfeksiyon diyor ne kadar doğru bilmiyorum ama inşallah kötü bir şey yoktur
Nesrin_kumral katilcivciv sütüm yağlı mi bilmiyorum ama baya kustu açık parlak sarı kıyafetleri sapsarı oldu
Musmutlumu Nesrin_kumral evet azaldı rengi beyaza döndü , bu arada enfeksiyon olması için ateşinin de olması gerek öyle biliyorum. Başlarda sütüm çok yağlıydı benim