Kızlar merhaba ben 2 sene önce sezeryan oldum. Ama dikişlerin bitiş yeri oldum olalı acıyo karın içim. Kilo verme sürecindeyim bugün karın egzersizi yaparken sağ dikil tarafıma acayip bi ağrı girdi bazen oluyo böyle herkes de mi böle karın iç acısı var bende mi öerak ediyorum normal zamanda zorlanmıyorum ama karından güç alırsam kötü acıyor acımadan cok kramp girer gibi bili toplanıyor karnımın içine