Karmom Eğer ailesi ile bir sorunun yoksa birlikte güzel olur belki ama bizim iyi değil mesela ben eşime pasta ve kurabiye yapmıştım kızımla kapıda beklediik ,pasta elimizde sürpriz diye açtık kapıyı geçen yil kızım daha 1 aylıktı o yüzden arkadaşına pasta aldirmistim eşi ile geldiler öyle kutladık o zaman da bu yılda çok mutlu oldu☺️😍