Kızlar eşimin baba olarak kutladığı ilk doğum günü olacak. Aslında evimde ve ailesiyle kutlamak istemiyorum. Çünkü ev küçük ve emzirmek için sürekli yatak odasına gitmem gerekiyor misafir gelince ve hazırlık yapmam zor olacak ama boş geçirmek de istemiyorum. Ne yapsam nasıl yapsam sizce bi akıl verir misiniz?