queen_bee 2bucuk senedir yaptırıyorum iğneyi ve 2bucuk senedir adet olmuyorum. Doktora da gitmiştim, iğneyi yaptırdığın sürece adet olmayacaksın dedi. Yani yaptırdığınız sürece adet olmayacaksınız. En önemli yan etkiside bu