sevimli61 Rojin21 doktorum motillum önermişti bana o sırada bebeğimde meme reddi vardı azalmasın diye mi anlamadım ama artırıp attırmadığını bilmiyorum
omerege2210 Rojin21 Ben hashimato hastasıyım. Bu yüzden sütüm artmamış ve bebeğim oldukça fazla kilo kaybetmişti. Bebeğimin doktoru 4 kutu Motilium (31) kullandırdı. Bunun yanı sıra Solgar Brewer’s Yeast (31) ve Pregnacare de kullandım. Sütüm kesinlikle arttı 🤗
Balcos Ben 4 aydır kullanıyorum doktorumun tavsiyesiyle.. Allah ondan razı olsun sayesinde mamadan kurtulduk ve buzluğa bile attım☺️
Dilek_45 Balcos günde kaç kez mama veriyordunuz o kadar artırdımı keşke bende kurtulsam mamadan sadece meme gitsek☹️
Balcos Dilek_45 anne sütünden çok mama alıyordu 10 günde 1 kutu mama bitiriyorduk çok şükür 4 aydır mama çıktı hayatımızdan
Balcos Rojin21 çok şükür bende işe yaradı inşallah sizde de işe yarar.. ben ilk 1 hafta günde 3 kere 2 tablet kullandım sonra günde 3 kere 1 şeklinde devam ettim