4.ay uyku gerilemesi baslamisdir buyuk ihtimal. Bizde 3.5 basladi uzun surdu maalasef. İlk gunduz uykulari gitti sonra geceler bozuldu gunduzleri kucakta uyuyordu sadece ben hatayi orda yaptim uyusun dige kucagimda yatirdim ve iki aydir ogle artik kollarim boynum agriyordu uc gundur artik kucagimda yatirmiyorum 6 aylik olduk cunki. Sizde bir kac hafta sabr edin ama eski duzene girmeye calisin destek verdikce veriyoruz sonrasi zor oluyor. Bizde bazi geceler yanimda yatdibcok emmek istedi mesela saat basi uyaniyordu bir hafta ogle gecmisdi falan yani uyku gerilemesi yasiyorsunuz saniyorum. Biz 6 olduk etkisi hala var ama azaldi. Gunduzler her 30 dk saat alarmi gibi uyanirdi yanj cok zordu bakalim 8 . Ay da zor diyorlar simdiden korkuyorum