Eşim ve ben çok istiyoruz hatta gözümüzü kararttık diyebilirim. Tek sıkıntı aynı anda kayamayacağız. Nöbetleşerek sırayla piste çıkabiliriz. Bebek için soğuk bir ortam biliyorum ama otelde olacak hep. Bide salgın vs korkuyor gözüm çok kararsızım bebeği çok küçükken giden var mı ? Deneyiminiz nasıl oldu paylaşırsanız sevinirim