Merhaba endiseli bir anne olarak yazıyorum, bebeğimin bacak boyunda 2 hafta kadar gerilik var denildi 37. haftadayım şuan.. bunu dısında baska bir bulgusu yok kilosu vs. normal sadece FL dediğimiz değer kısa kalıyor. Hamilelikte bu durumu yaşayan var mı? doğumdan sonra bir farklılık oldu mu? korkuyorum biraz desteğinize ihtiyacım var🙏🏼🙏🏼