37.5 ve üstü olursa verıyorum aşı zamanları direkt vermıyoruz. Agrısını alsın rahat uyusun dıye ateş olmazsa vermıyoruz genelde özel aşıları ateş yaptı bizde. 2 aylıkken sünnet olduk ama zamanla bez sayısı azalıyor degısımde siz haftaşık kılo bakın içiniz rahat eder. Su vermenizede gerek yok bebeginize sütünüzden yeterli sevıyede alıyordur