Mini9 merhaba benim doğum iznim bitti calistigim kurum sadece dogum sonrası izni kullandirmislar mili egitim durumu farketmis bize bildirdiler 39 haftalık dogum yapmıştım o bir haftalik erken doğum suresini de sonrasina eklediler.doktordan rapor aldim iş goremezlik raporu diye geçiyor. Siz de nasıl bir durum var erken mi bitiyor izniniz kaç haftalık dogum yaptiniz.