aybus6101 İki aylık bi oğlum var emziğe alıştırmam lazım ama asla kabul etmiyor diliyle attırıyor , sürekli başında durmam gerekiyor aşırı ağlayan bi bebek ne önerirsiniz ?
aybus6101 ilkimnk maalesef hayır başlardaki gaz sancısıydı şu ara neden bilmiyorum çok şiddetli bağırarak ağlıyor