gocmenkusu34 Devlet hastanesinde spiral taktırdım bugün kafasında soru işareti olan varsa bilgi verebilirim
DenizAlyaa gocmenkusu34 randevunuzu adet tarihinize mi denk getirdiniz? Önceden muayene oldunuz mu? Yaşınız kaç ve doktorunuz hangi çeşitiniz önerdi? Ücret verdiniz mi? Hayırlı olsun bu arada 😅
Enlsr gocmenkusu34 1 yıl sonra kontrol e gel diyolar ama yine aile planlamasınamı yoksa jinekoloji bölümüne mi gidicez ??
gocmenkusu34 DenizAlyaa DenizAlyaa adet tarihime denk getirdim yaşım 28 direk bakır taktılar tercih sormadılar
gocmenkusu34 DenizAlyaa ilk randevu aldım jinekolojiye alttan muayene etti kan tahlili verdim hastanenin içinde aile planlaması var o gün veriyodu bana yarın gel takarıs dedi öyle
asrinhatasi Enlsr ben de aile planlaması bölümünde taktırdım. Buraya gelirsen alttan bakıyoruz ama içim rahat etmez diyorsan jinekologa da gidip ultrasonda baktır demişti ordaki ebe 🌸
1kucuk_ask Aci varmi Adetliykenmi takiliyo Kadindogumdanmi alindi randevu Sprali nereden alicaz eczanemi fiyati nedir tskler gecmis olsun
gocmenkusu34 1kucuk_ask acı vardı ama dayanılmayacak kadar değil spirali biz almıyoruz orda takıyolar
gocmenkusu34 1kucuk_ask kadın doğum dan aldım kadın doğum yanındada jinekoloji yazıyodu ücret hiç ödenmiyo