nmlgmz biz de çocuk cerrahisine başka bir sebeple gittiğimizde şans eseri vajinal yapışıklık olduğunu öğrendik. Doktor makasın ucuyla o yapisikligi açtı ama ağladi benim bebeğim ben dayanamadım babası tuttu basit bir işlem aslinda canı yanacak korkusuyla tutamadım. Açtıktan sonra her bez değişiminde dış dudaklardan tutup kendine doğru çekip bırak dedi doktor. Vücut orayı yara zannedip birleştirmeye çalışabilir takip et dedi. Şimdi bu aylarda bu işlemin yapılması önemli dedi çünkü ileride anestezi altında yapılır ve zorlu bir süreç olur dedi doktor bize. O yüzden bu aylarda yapılsın çok basit iki saniyelik bir şey. Her bez değişiminde siz de tekrar yapışmasın diye tutup kendinize doğru hafifçe çekip açılmasını sağlayın doktorunuz bilgilendirir zaten, ben bildiklerimi aktarmak istedim. 🌸