sekerportakali0 Kızlar merhaba. 2 aylık bebeğim var ve oto koltuğu almak istiyorum. Kullanıp memnun kaldığınız oto koltuğu markalarını modellerini yazar mısınız?
beyser sekerportakali0 Maxi cosi tobi kesinlikle ilk kizimdayken aldım parasını kuruşuna kadar hak ediyor kızım 4 buçuk yaşına gelene kadar kullandık şimdi ikinci kizimida onunla buyutucm inşallah özellikleri gerçekten çok iyi bir çok kez uzak yolculuk yaptık
EmineA20 sekerportakali0 be safe izi comfort aldık biz. Hem guvenlık testlerini geçmiş hemse yüksek olduğu için çocuklar dışarıyı ızleyebıliyor sıklmıyor
Rwerdst sekerportakali0 graco turn2me 0-18 kg kullanıyorum ben. Çok memnunum. 360 °dönüyor isofix ve römorgu var