clsknu ben devit-3 kullanıyorum. Ferrum un hapını doğumdan sonra bana yazdı doktor onu ben kendim kullanıyorum. Benim bebeğim de 4 aylık oldu şu an sadece devit ve kan ilacı vergaferon kullanıyoruz. Deviti doğumdan sonra ebe verdi kan ilacını da sağlık ocağı başlattı.