Oğlum 2. Ayında başladı kabızlığı 10 gün yapmadı soktora götürdüm lavman verlp ultrasona soktular şükür birşeyi çıkmadi. Lagmandan sonra düzeldi kakası kabızlığı olmadı taa ki ek gıdaya geçene kadar. Yine başladı duphalac veriyorum ama alışkanlık yapar diye çok korkuyorum. Bunun başka bi çözümü yok mu. Herşeyi denedim yiyecek olarak zeytinyağı olarak fayda etmiyor.