Kizlar son aylarda ani kilo artisim ve diyet yapmama ragmen cok cok az kilo vermemden dolayi tiroitlerimden suphelendim tahlil yaptirdim 30 cikmis degerim doktor tiroitlerin hic calismiyor neredeyse dedi ilac verdi 25 mg dusukten bi baslayalim dedi cok endiselendim basina gelen ve tedavisi hakkinda bilgisi olan yardimci olursa cok sevinirim 😔