Kızlar oğlum 2 yaşında ve o kadar çok agliyorki uzun zamandır gündüz uykusunu reddediyor bende dün dayanamadım aldım bunu battaniyesi ne kundakladim çığlık çığlığa ağlayan çocuk sakinledi sonrada ayağımda kundakli sekilde salladım uyuttum bugünde çok ağlıyordu bir seferlikmiydi yine susacakmi diye kundakladim sustu hemen şimdide salliyorum acaba bir zararı olurmuki büyüdü ya artık yanlış mı yapıyorum bilmiyorum bilgisi olan varmı diğer türlü sakinlesmiyorda