elifbuse06 bende 1 aylıktan itibaren verdim canım aynı şeyleri yaşadım zorlama süreklide vermeye çalışma ara ara ağzına ver kendinin midesinin bulanmasının geçmesini bekle öyle öyle alışıyor benim oğlum şuan 3.5 aylık bağımlısı değil ama uykuya geçişte mutlaka emzik ile uyur ve acıktığında felan o an işim varsa oyalanması için iyi oluyor kurtarıcı bir nevi