Kızlar arkadaşlarla otururken konu açıldı, hepimizin birer bebeği var farklı yaşlarda.
2.yi planlama vs konusu geçerken instagramda birkaç sayfa 4-6 aylık bir süreç sonunda cinsiyet belirleme danışmanlığı veriyormuş (ovulasyon, yiyecek vs) bana saçma geldi ama deneyen var mı böyle bir şey mümkün mi sizce 😅 tabii ki Rabbim ne derse o, sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil