kocabas111 doğum kilosu düşse dahi ilk tartılan kilo baz alınır. Persentil tablosu diye birşey var haberiniz yok sanırım. Oradan bakıp normal mi değil mi öğrenebilirsiniz. Buraya yazıp sormanız çocuğu zayıf olan anneleri üzmekten başka bir işe yaramıyor. Sizde biliyorsunuz ki boyu ve kilosu çok fazla.Boy ve kilo postları cidden kaldırılmalı. Ben yinede size bilgi amaçlı persentil tablosunu yazıcam aşağıya. Gördüğünüz gibi bebeğiniz üst sınırda.
