Kızım 2 yaşında 2 aydirki gecmeyen karın ağrısı var ara ara eklem ağrıları oluyor 1 ay önce acile götürdük röntgen çekindi fazlasıyla gaz var dedi lâman verdi köpük köpük tuvalet yaptı geçmez ise çocuk Dr götürün dedi bizde 15 gün önce götürdük kaka kültür ve idrar kültür kan tahlili yaptırdik sonuçları temiz dedi bir sorun yok dedi eklem ağrıları büyüme ağrısı olur dedi ama kızimin karın ağrısı geçmiyor günde 6 7 defa karnım ağrıyor diye ağlıyor masaj yapıyorum sizce ne olabilir