Duygarn Ek gıdaya geçtikten sonra asla mama veremiyorum. Gece uyku arasında içiyor anlamadan ama gündüzleri yok. 7 saattir 30 cc zorla verebiliyorum, onu da kusuyor zorla içirince. Yaşayan var mı böyle bi şey?
Elifdemir1907 Mama değil ama meme reddi yaşamıştık ben sağıp zorla şırıngayla içiriyordum o şekilde az içiyordu ama öglenleri icmediginde 2-3 saatte bir sallayarak uyutuyordum uyku arasında veriyordum çok zor geçti çok zayıf kaldı o dönem 2 -3 ay sürdü resmen o meme reddi tek cözümüm artık uyutup uyku arasında vermekti o zaman farkında olmadan emiyordu isterseniz 2-3 saat arayla uyutabilirsenix birde öyle teklif etmeyi deneyin gezdirerek teklif etmeyi de deneyebilirsiniz ama benim bebeğim o şekilde de kabul etmiyordu
Duygarn Elifdemir1907 memeyi 4 . ayda bıraktı çok denememe rağmen. Şimdi de mamayı bırakırsa diye korkuyorum. Resmen aç bırakıyor kendini. Gündüzleri max 40 dkka uyuyan bir bebek doğduğundan beri onu da mama ile bölersem geri uyumaz ama deneyeceğim. Teşekkürler
Elifdemir1907 Duygarn mama verirken kucağında hafif yaylanarak uyuduğu esnada pıs pıs yaparsan belki kabul eder yani sallanma hissiyle belki reddetmez o an uykusunu açmamaya çalış ki alsın biberonu ay Allah sabır versin inşallah en kısa sürede bu durum geçer ya gerçekten büyük bir eziyet insanın içi gidiyor bebeği yemeyince çok iyi biliyorum😓😓