Kesinlikle tavsiye etmiyorum 7 bin tl ye taktirdim ozelde fakat regl olmayı tamamen kesiyor 3 yıl koruması var 3 yıl boyunca regl olunmuyor . Ve yan etkilerinde kilo almak şişkinlik ödem sivilce ve aşırı stres yaptırıyor.. kesinlikle tavsiye etmiyorum cikarttirdim 3 ay zor dayandım . Hacamat yaptırdım yapan kişi tüplerin kapanmış dedi kontrole gittim gerçekten kapatmıştı bu işlem tuplerimi. Esin korunsun dedi olacağı varsa Allah herturlu onu nasip eder çok kasmaya gerek yok dedi kendinize böyle şeyler yaptırıp hormonlar la oynamayjn regl olmak çok iyi birsey bunu etiketlemeyi dedi