lawyer35 Kızlar bebeğim 2 buçuk aylık ve kolik. Ve kabızlık var. Hipp organik kullanıyorum kabızlık devam ediyor. Mama bitti yeni mamayi Sma Confort alayım diyorum. Sma confort kullanıp memnun kalanlar var mı? Önerir misiniz
Nobodyyy111 Biz hepsini denedik en rahat hazmettiği Bebelac gold oldu. SMA comfort ilk kullandığın anda tuvaletini yaptırıyor ama bize çok gaz yaptı